Klachten
Wij doen er alles aan om lezers en klanten van Nutribites naar tevredenheid te helpen. Maar soms kan je de dupe zijn van een foutje. Daar willen wij graag iets aan doen.
Mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn, stuur ons dan een mailtje op info@nutribites.nl of vul het contactformulier in. Wij reageren tijdens kantooruren meestal binnen 4 uur. Je wordt altijd persoonlijk geholpen door iemand van ons team.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Start vandaag nog met Nutribites
Onze producten zijn ontwikkeld om jouw gezondheid te ondersteunen
Producten